مایکروسافت آفیس یا MicrosoftOffice مجموعه اداری و شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌هایی است که توسط شرکت مایکروسافت برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و Mac OS ساخته شده است. این مجموعه نرم افزاری شامل چندین نرم افزار کاربردی است که کاربران کامپیوتر برای انجام برخی از فعالیت های خود به آن نیاز دارند. این نرم افزار ها شامل : Word: که برای تایپ کردن و تولید یک پروندۀ متنی کاربرد دارد.Excel: که عملیات ریاضی و همچنین مرتب کردن داده‌ها را درون جداول، روی اعداد و دیگر مقادیر انجام می‌دهد.Access: نرم افزار پایگاه داده است.Power Point: که همان برنامه ساخت ارائه است.Outlook: برای دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی یا همان ایمیل به کار می رود.OneNote: که برای جستجوی اطلاعات ، تنظیم و به اشتراک گزاری آن ها به کار می رود.Microsoft ProjectPublisherVisioOneDrive for Business شرکت مایکروسافت همزمان با انتشار ویندوز ۱۰ نسخه جدید و نهایی مجموعه نرم افزارهای Office 2016 را معرفی کرد. این نسخه زیباتر از نسخه های قبلی و دارای امکانات ...