نوع فایل power point   قابل ویرایش 41 اسلاید   قسمتی از اسلایدها تعاریفی برای آشنایی بیشتر با پست مستقیم  بازاریابی مستقیم سیستم بازاریابی تعاملی (یک به یک) است که با استفاده از رسانه های تبلیغاتی موجب تولید پاسخ یا معامله قابل اندازه گیری می شود . پست مستقیم یک کانال رسانه ای است که پیامها را به شخص یا یک شرکت هدف گیری شده بصورت قابل ارزیابی ارسال می کند (به عبارت دیگر یک پاسخ یا یک عمل قابل اندازه گیری را متعاقب ارسال پیام ایجاد میکند .) برقراری ارتباط با مشتری عبارتست از فن مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ ارتباط صمیمی با مصرف کننده که درنتیجه ، وفاداری مشتری در طولانی مدت را در بر دارد لذا این مسئله دارای ارزش بوده و باعث افزایش درآمد بازاریابی مستقیم میگردد . پایگاه اطلاعاتی   ( بانک اطلاعاتی ) یک موتوری است که  بطور اتوماتیک  بسیاری  از فرآیندهای مورد نیاز در ساختار رکوردی مانند  طبقه بندی ، قطعه بندی ، گزارش گیری  و ...  را مدیریت  نموده و  همچنین  تغییرات&nbs ...