****************************************************** لینک دانلود و خرید محصول در پایین همین صفحه فرمت فایل : ورد (Word) قابل ویرایش و آماده استفاده ******************************************************   توضیحاتی درباره فایل جهت بررسی شما پیش از خرید در زیر نمایش داده شده است :  تعداد صفحه =35 صفحه چکیده : تعریف سیستم اگر بخواهیم جایگاهی برای دبیر خانه در یک سازمان تعیین کنیم باید بگوییم که دبیرخانه قلب یک اداره (سازمان) است ، چرا که با تمامی واحدهای سازمان در ارتباط است و ارتباطی را بین آن ها و حتی با سازمان ها ی دیگر ایجاد می کند . وظایف وظایف این سازمان عبارتند از : شماره کردن نامه های ارسالی شماره کرن نامه های دریافتی. ثبت نامه های ارسالی و دریافتی . ثبت اطلاعات فردی و اداری کارمندان . ارسال نانه به خارج از سازمان . صدور مرخصی . ماشینی کردن نامه های اداری . موجودیت های داخلی ۱-مسئول امور اداری : وظایف مسئول امور اداری شامل موارد زیر است : ثبت اطلاعات فردی کارکنان . ثبت اطلاعات اداری کارکنان . صدور مرخصی ۲- متصدی ثبت: وظایف متصدی ثبت ...