به نام خدا اینکه رژیمی بگیریم که طولانی باشه خیلی بد و خسته کنندس اونم رژیمی که بازدهش توی یک ماه مثلا 4 کیلو هست شاید پیش خودتون بگید که اینم داره تبلیغه خودشو میکنه خب حرفتون درسته تبلیغ میکنم اما برای چیزی که امتحانش کردم و جواب داده رژیم هایی رو که اینجا میبینید همشون امتحان شده هستن و جواب دادن من توی دو ماه با یکی از همین رژیم ها ز 92 کیلو رسیدم به 76 کیلو  این حرفا چه فایده وقتی که ثابت نشده هستن؟خب میخوام ثابت کنم که میشه توی یک هفته بالای 6 کیلو لاغر کرد فقط باید بهم اجازه بدید که بهتون ثابت کنم میتونید همین الان صفحه رو ببندید و بریدو توی اینترنت سرچ کنید و کلی رژیم لاغری بدست بیارید یا کلی برنامه برای لاغری دانلود کنید اما بنظرم دیگه سر در گمی بسه! هیچ جوری نمیشه بهتون ثابت کنم بجز اینکه خودتون با چشمای خودتون روی بدنه خودتون تاثیراتشو ببینید باور کنید که این کار شدنیه فقط همت میخواد راه سادس یکی از این رژیم هارو انتخاب کنید و تا آخر پیش برید و به نکات توجه کنید/هر مشکلی که داشتید یا هر سوالی که داشتید iam.myam@yahoo.com پاسخگو خواهم بود   لطفا تر ...